2013(e)ko urriaren 7(a), astelehena

5.mailako Lagun Proiektua

5.mailako ikasleek Laguneko lehenengo proiektuarekin amaitu dute. Eta hona hemen plastikako saioan adierazpenaren bidez garatutako lanaren ondoren hiru ikasleek idatzitako azalpenak:

Los alumnos-as de 5º han terminado ya su primer proyecto Lagun. Y aquí tenemos algunos testimonios de alumnos-as tras realizar la sesión de plástica:

"Guk gure mundua, imaginatu genuen planeta ezberdinen bidez. Horrela bakoitzak bere planeta sortu zuen. Ni oso pozik sentitu nintzen zeren zure sentimenduen mundua margotzen zenuen bitartean barruan zenuena ere saiatzen zinen esplikatzen. Momentu horretan oso ondo, oso pozik eta oso lasai sentitzen nintzen!!!"
Naia Loyola 
"Nosotros imaginamos nuestro mundo a través de diversos planetas. Así, cada uno ideó su propio planeta. Yo me sentí muy contenta, porque a la vez que dibujabas el mundo de sentimientos que tú tenías, trataba de explicar cómo me sentía por dentro. En ese momento me sentí muy bien, muy alegre y muy tranquila!!
Naia Loyola

"Erlajazioan oso ondo sentitu nintzen, zergatik nire gorputza oso lasaitua nuelako. Planeta egitean ere oso ondo nengoen, nik nahi nuen bezala egin ahal zelako mundua."
Oier Goñi
"Durante la relajación me sentí muy bien, porque mi cuerpo estaba muy tranquilo. Inventar el planeta también fue muy bueno, porque se podía hacer el mundo que yo quería"
Oier Goñi

"Erlajazioan oso ondo eta libre sentitu nintzen, zeren pixkat bat triste eta goibel nengoen, eta erlajazioaren ondoren animoekin sentitu nintzen. Gure planeta-mundua nahi genuen eran egin genuen eta oso ondo egon zen. Nire mundu ona egitea tokatu zitzaidanean nire bizitzako momentu onak gogoratu nituen eta oso ondo sentitu nintzen."
Aitor Aguirre
"En la relajación me sentí muy bien y muy libre, ya que estaba un poco triste y apenado, y tras la relajación me sentí con otro ánimo. Hicimos nuestro planeta-mundo de la forma que nosotros quisimos y estuvo muy bien. Cuando me tocó hacer mi mundo bueno, recordé los momentos buenos de mi vida y me sentí fenomenal."
Aitor Aguirre



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina